Med kampagnen ”The Rich List” for investeringsforeningen SKAGEN Fondene vandt Director for 2. år i træk guld i kategorien ”Financial Products and Services”. ECHO Awards 2016 fandt sted søndag nat dansk tid på Marriot Hotel i Los Angeles, hvor den røde løber var rullet ud i bedste Hollywood stil. Christian Sigersted Larsen fra SKAGEN Danmark og Carsten Maisch Olsen fra Director var med til prisuddeling og gallamiddag.

Sidste år vandt Director guld sammen med Home. Så vi er meget stolte over igen at løbe med sejren for ”The Rich List”, frit oversat fra ”Formuelisten”. Formålet med kampagnen er at kvalificere og konvertere kundeleads fra en meget eksklusiv målgruppe af formuende, yngre karrierefolk med frie midler på mere end 10 millioner – som normalt ikke engagerer sig i kommercielle budskaber. Kampagnens kreative omdrejningspunkt er spørgsmålet: Hvor højt ligger du på formuelisten i Danmark? Ved at pirre målgruppens nysgerrighed skaber vi involvering og succes for investeringsforeningen SKAGEN Fondene.

ECHO Awards uddeles til de kampagner, der bedst viser, hvordan man ved brug af den optimale strategi, dataindsigt og kreativitet opnår ekstraordinære resultater, primært på digitale platforme. Det er et godt match for vores 3 D’er – Data, Digital og Direct. Kampagnen for SKAGEN Fondene vandt tidligere på året en guldpris ved DIA 2016 i Danmark.