SXSW er i fuld gang

  SXSW er i fuld gang, og vi suger til os af det overflødighedshorn, som SXSW er. Det er svært at vælge, og der kan være langt mellem de rigtig gode indlæg. Her er vores første indtryk fra årets... læs mere

Wait, What, Wow

  …&THEN what happened? Well a lot actually! Efter nogle hæsblæsende dage med ultra mange indtryk på &THEN konferencen, er det tid at evaluere og samle mine væsentlige insights. Jeg har været til et hav af sessions og talt... læs mere

Guld til DIA 2016

Director vinder i kategorien Data Driven Marketing ved Danish Internet Awards 2016. Kampagnen hedder ”Formuelisten” og er lavet for kunden SKAGEN Fondene. Vi er super stolte over at have vundet en pris ved årets DIA. Det er lige en... læs mere

SXSW 2016 er vel overstået

South by Southwest vel overstået for Direct Gruppen, og det er blevet tid til at fordøje de mange indtryk, udtryk og indblik som SXSW har budt på. Flere indlæg har handlet om kampagneoptimering ved bl.a. A/B test og resultatanalyse.... læs mere